۱۳۹۰ شهریور ۱۹, شنبه

عکسی که آیینه اجتماع امروز ماست

صورت یکی از هواداران تیم تراکتور سازی را ببینید که چه طور توسط ماموران اطلاعاتی متلاشی شده است و با این حال او انگشتانش را به نماد پیروزی ( V )  در برابر دوربینها گرفته است. در طرف راست او مامور بسیجی و اطلاعاتی معترض به عکاس کاملاً عصبانیتش مشهود است و طرف سمت چپ هم به گمان من از مواجب بگیران حکومت است که خودش را به شکل و شمایل هواداران تراکتور سازی درآورده.


منبع: جهان ورزش ( به نقل از فیس بوک 25 بهمن )

این تصویر آیینه تمام نمای حال و روز اجتماع امروز ایران است به گمانم. اجتماعی که پیکرش از خشونت و عصبیت نظام خونین است و همچنان نشانه پیروزی اش را به سمت دوربینها نشانه می رود. زنده باد هوادران با غیرت تراکتورسازی تبریز.
به عنوان یک استقلالی دیروز به هیچ وجه از باختن تیمم ناراحت نشدم!

۲ نظر:

parsinameh گفت...

نظر شخصی من اینه که نتیجه گیری شما زیاد به حقیقت نزدیک نیست.چون این دو آقا پسر (یکیشون که شبیه به بسیجیهاهم هست) ممکنه در مورد ظلمی که بتوسط حکومت به آن شده اینجوری خود را به خطر نیاندازد.در ضمن ما نشانه ای از مقاومت حتی یک نافرمانی مدنی کوچک را الان نمیبینیم بلکه آنجه میبینیم دریوزگی و چاپلوسی است که در ایران موج میزند.....

ناشناس گفت...

برای نقد یک تصویر سند نداری یک !!
دو اینکه این آقا پسره پرید تو زمین چمن اگه منم بودم میزدمش !!!
سه اینکه به دوربین هو نمیکنن به یگان ویژه هو میکنن !!!
من tt هستم عمرا اندازه من به استادیوم رفته باشی الکی تز نده !!!