۱۳۹۰ شهریور ۷, دوشنبه

دکتر آرش اعلایی آزاد شد!

پس از روزها شنیدن خبرهای مزخرف از مملکتم امروز شنیدم که دکتر آرش اعلایی که سه سال پیش به جرم اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شده بود، بالاخره پس از 1160 روز تحمل زندان آزاد شده است.
کامیار علایی برادر وی این خبر را در صفحه فیس‌بوکش تائید کرده
آرش علایی در سال 1387 به اتفاق برادرش کامیار علایی به جرم براندازی نرم دستگیر شده بود.
در بهمن‌ماه  سال 1387 دادگاه انقلاب  در پرونده‌ای موسوم به «براندازی نرم در ایران»  او را به 6 سال و کامیار را به سه سال حبس کرده بود.
آزادی این قهرمان مدنی را به مردم ایران تبریک می گویم. به امید آزادی همه زندانیان بی گناه سیاسی که در چنگال استبداد خامنه ای محبوسند!

۳ نظر:

مطلع گفت...

من این دو برادر رو از نزدیک می شناسم. واقعاً حق نبود به دلیل براندازی زندانی بشن. باید بدلیل کلاه برداری، خدشه به آبروی نظام سلامت کشور و سوء استفاده از موقعیت هایی که سیستم بهداشتی بهشون داد محاکمه می شدن. متاسفانه عامه مردم از حرفای اینا چیزی نمی فهمند و فقط گوششون به رسانه های خارجیه. اصولا این دو هیچ کار ویژه ای برای بیماران ایدزی نکردن. درست مثل باقی کارکنان این حوزه در اجرای برنامه ها شرکت داشتن ولی کم کم فهمیدن که میشه همه چیز رو بنام خودت ثبت کنی و اتفاقا دنیا هم پر از آدمای عاقل نیست. یکی شون یه شرکت تحقیقاتی تاسیس کرد و تو آگهی تاسیسش سابقه هجده طرح و برنامه ملی و بین المللی رو به عنوان سوابق کار موسسه تازه تاسیسش نوشت!!! هنوز آگهی رو دارم. لطفا دوتا از قهرمانی ها مدنی اینا رو نام ببر که ما هم بدونیم! اینکه بگی مردم باید راه های انتقال ایدز رو بدونن که نشد رشادت و جانبازی!تاکید بر لزوم توزیع سرنگ بین معتادا هم اختراع اینا نیود. سالهاست کارشناسا دارن اینو می گن.کامیار هم که دور تا دور آمریکا گشت و هی گفت زنای ایرانی از ایدز خبر ندارن و موسسات امریکایی هم براش کف زدن و بهش بورس دادن. لطفا جو زده نشو داداش خوش نیتم.

بهنام س گفت...

درود
به امید آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی

ناشناس گفت...

من به عنوان یک پزشک از دستگیری برادران علایی بسیار متاسفم بودم و در هر موقعیتی از ظلمی که بر آنان رفته بود سخن می گفتم و چندین petition برای آزادی آنها امضا کردم.حالا هم بسیار خوشحالم که آزاد شدند.سرافراز و مفتخر.