۱۳۹۰ فروردین ۶, شنبه

زنان ایرانی چگونه مادر یک نماینده مجلس را به عزایش نشاندند؟

باز هم گلی به جمال همت خانمها و زنان ایرانی. موسی قربانی نماینده ساندیس خور و افراطی مجلس هشتم را خیلی ها می شناسند. دشمن درجه یک اصلاح طلبان و نماینده ای که خیلی ها او را طراح اصلی لایحه موسوم به " حمایت از خانواده " می دانند و از مدافعان سرسخت این لایحه است.
با این همه قربانی برای خبرآنلاین تعریف کرده است که زنان ایرانی و یا مردان مخالف این لایحه آنقدر به شماره تلفن همراهش زنگ زده اند که او مجبور شده شماره اش را عوض کند.
او گفته است: " آنها به صورت اس ام اسی یا تلفنی، بارها و بارها با من تماس گرفتند. عمده تماس​ها هم از سوی خانم​ها از محافل فمینیستی و  زنان معترض به این لایحه بود که مخالفت‌هایشان را می​گفتند.
«آنقدر خط من از دست این ضعیفه​ها شلوغ شد که من خطم را عوض کردم»!
این نماینده اصولگرای مجلس گفته که نمی​تواند متن آن تماس​ها یا اس​ام اس​ها را به دلیل غیرمتعارف بودن محتوایشان افشا کند، تنها به یکی از پیام​های تلفنی​اش اشاره کرد و گفت: تلفن من یک پیام​گیر صوتی داشت که وقت​هایی که در جلسات مجلس بودم پیام می​گذاشتند. یک مرد اصفهانی که در پیام شنیده می​شد زنانی به او می​گفتند چه بگوید و چه نگوید، پیامی برای من گذاشته بود. او در این پیام می​گفت: مگر شما خودتان خواهر مادر ندارید که می​خواهید چنین چیزی تصویب کنید؟ حاضرید این قانون برای خودتان اجرا شود؟

هیچ نظری موجود نیست: