۱۳۹۰ اردیبهشت ۴, یکشنبه

احمدی نژاد: اگر میرحسین رئیس جمهور می شد، نسخه خامنه ای رو می پیچید!

این خبر را وقتی خواندم باور نکردم. اما الان دیدم که جرس هم آن را زده. امروز با یکی از دوستانم از ایرنا چت می کردم که گفت، احمدی نژاد در جمع برخی از مدیران خبرگزاری دولت، ( ایرنا ) گفته است که " اگر میرحسین رئیس جمهور می شد، نسخه خامنه ای رو می پیچید! " من به مزاح و شوخی گرفتم این حرف را و گفتم : لابد این مقدمه اعلام کودتا توسط خامنه ای و اعلام برائت از آن تقلب خونین است! "
اما الان جرس را دیدم که به نقل از منابع خودش همین خبر را تائید کرده است و نوشته : " منابع خبری جرس گزارش داده اند که احمدی نژاد در جریان دیداری که با برخی مدیران خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) داشته، به آنان گفته است "رهبری در سال ٨٨ من را حفظ کرد تا به این ترتیب نیروهای خودش را حفظ کند چرا که اگر میرحسین موسوی رئیس جمهور می شد، دستگاه وی را برمی چید."
من معتقدم افشای پشت پرده کودتای خونین 1388، برگ برنده تیم مشایی و احمدی نژاد است که شاید با اوج گرفتن دعوا توسط آنها رو بشود. یعنی آنها گناه کودتا را بیاندازند گردن خامنه ای و یارانش. دلجویی غیر مستقیم سید علی خامنه ای در سخنان امروزش از دیکتاتور کوچک هم به نظرم در راستای ساکت کردن او برای بر ملا نشدن اسرار کودتای انتخاباتی سال ۱۳۸۸ بود.
 آیا مقدمه اعلام برائت از کودتای انتخاباتی توسط احمدی نژاد برای تبرئه خودش از آن تقلب خونین فراهم می شود؟ باید صبر کرد و دید. آنچه مسلم است این سخنان احمدی نژاد تأیید رخ دادن تقلب در انتخابات خرداد 1388 است.

هیچ نظری موجود نیست: