۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه

بدهکار 1200 میلیارد تومانی به بانکها یا خریدار اتوموبیل احمدی نژاد؟


این عکس را وبلاگ من و خودم منتشر کرده است. البته اصل عکس متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی است. در این تصویر چهره خریدار دو میلیارد تومانی خودروی احمدی نژاد دیده می شود که بیش از 1200 میلیارد تومان به شبکه بانکی کشور بدهکار است. حمید بقایی پیش از این گفته بود نه من و نه اسفندیار رحیم مشایی اصلن خریدار خودروی احمدی نژاد را نمی شناسیم و این عکس به خوبی دروغ بقایی را نشان می دهد. چطور می شود کسی با احمدی نژاد عکس یادگاری آنهم در کنار هاشمی ثمره از یاران اصلی احمدی نژاد و محرابیان وزیر صنایع بگیرد و آنوقت نه مشایی او را بشناسد نه بقایی؟
بد نیست بدانید که این آقا هم اکنون 34 دردصد سهام بانک سامان و 30 درصد سهام بانک گردشگری را داراست و حمید بقایی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این بانک چطور ممکن است این فرد را نشناسد؟
پی نوشت: نویسنده وبلاگ من و خودم به دلیل آنچه که مسائل امنیتی خوانده است، این عکس را از وبلاگش پاک کرده است!

هیچ نظری موجود نیست: