۱۳۹۰ خرداد ۱۷, سه‌شنبه

پیام غیر مستقیم احمدی نژاد به خامنه ای: اگر راست می گوئید بیایید طلسم مشایی را باطل کنید!

حمایت محمود احمدی نژاد از اسفندیار رحیم مشایی همچنان ادامه دارد. در آخرین نمونه از این دست، سخنان تازه منتشر شده او در جمع استانداران کشور است که در دهمین روز خرداد ماه انجام شد و تازه متن کامل سخنرانی اش بدون سانسور توسط آینده نیوز منتشر شده است.
در این سخنرانی احمدی نژاد، ضمن تکرار دروغهای خود گفته است: « دولت را متهم می كنند كه می خواهد در انتخابات دخالت كند، ما كی در انتخابات دخالت كردیم؟ ما به هیچ وجه قصد دخالت در انتخابات را نداشته و نداریم. »
این اظهارات در حالی توسط احمدی نژاد مطرح شده است که طی دو هفته گذشته موضوع پرداخت 80 هزار تومان به 9 میلیون نفر در ایام قبل از انتخابات خرداد 1388، توسط مجلس مطرح و در حال پیگیری است.
احمدی نژاد درباره اظهارنظرهای مختلف درباره مسائل مالی و انحرافات فكری مشایی گفته است: «اگر اینها یك برگ تخلف از آقای مشایی داشتند در بوق و كرنا می كردند. مطالب اخیر هم كه منتشر شده سند سازی است.»
وی درباره مشایی اضافه كرده: من آقای مشایی را ۲۵سال است كه می شناسم و او را فردی مومن و باتقوا می دانم. احمدی نژاد همچنین گفته برخی ها در چند وقت اخیر شایعه كرده بودند كه احمدی نژاد می خواهد استعفا بدهد! اینها گمان كرده اند كه الان وقت تقسیم غنائم است، در حالی كه من به همه اعلام می كنم كه مثل كوه ایستاده ام و تا روز تنفیذ بعدی با جدیت به كار ادامه خواهم داد.
احمدی نژاد همچنین درمورد مسائل مربوط به محمد رضا رحیمی معاون اول خودش گفته: همیشه گفته ام كه اگر ثابت شد ایشان یك ریال سوءاستفاده كرده است، در تلویزیون عذرخواهی می كنم؛ من با با اطمینان می گویم كه آقای رحیمی یك ریال هم سوءاستفاده نكرده است.
رئیس دولت کودتا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی هم اینگونه عنوان می كنند كه من را طلسم كرده اند! خب بیایید طلسم من را بشكنید تا همه راحت شوند!
احمدی نژاد ادامه داد: من نه بچه خان هستم، نه بچه سرمایه دار، نه شعیب بن صالح! من خاك پای مردم هستم.
به قول رفیقی : « رو که رو نیست! »

هیچ نظری موجود نیست: